blondehair.blogg.se

Ponny och psykologiplugg

Publicerad 2013-03-03 14:49:26 i Allmänt,

Tjenare!
 
Imorse var jag i stallet en liten stund och promenerade med min ponny, som inte var bra =( Imorgon kommer veterinären ut till stallet och kollar på henne, men jag och mamma vet att vi lär få åka upp i veckan till kliniken igen. Jag har dock en teori vad det kan vara och ska framföra det till veterinären imon, tror nämligen inte att allt sitter i hoven..
 
Jag har precis blivit klar efter ca 3,5-4h psykologiplugg. Trots att det bara är några frågor per uppgift tar det sjukt lång tid. Men det är skönt att ha blivit klar med den. Just nu tvättar mamma sin bil, jag ska typ gå ut och hjälpa henne med det (eller så maskar jag lite så hinner hon bli klar med det...). Sedan ska vi ta en promenad och pussa på min lilla ponny. 
 
Planen är att gåpå bio ikväll oxå, vi har dock inte bokat någon ochd et vore rätt skönt med slappkväll framför ponnyakuten, kungafamiljen, kontoret och spårlöst (på söndagar går det awesome tvprogram).
 
Vi höres!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela