blondehair.blogg.se

Hola amigos!

Publicerad 2013-03-13 18:36:04 i Allmänt,

Hade en bra födelsedag igår och fick fina saker. Ett Rabens Saloner linne/blus, en Ralph Lauren skjorta (som tyvärr var för liten och som skall bytas till ett par Michael Kors ballerina), en "hotell kudde" som är 100cm x 70cm = huuuuuge. Jag fick lite smink från Make Up Store av min bror och sen fick jag pengar från mamma & pappa samt mormor & morfar :). 
Min mobil kom även igår. Min femma la ju av så vi skickade in den så fick en ny femma igår =) Dock har jag redan tappat den och skavt upp lite på hörnet, typiskt mig. 
 
Idag har jag haft praktik as usual. Det var dock snorkallt ute så höll på att förfrysa där ett tag. Nu ska jag ta o skriva lite på min projektrapport. 
 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela