blondehair.blogg.se

Häst, shopping och plugg

Publicerad 2013-03-29 19:34:52 i Allmänt,

Hejsan!
 
Dagen började med en härlig stund i stallet. Var ute och promenerade Nobless med mamma och Molly, mysigt. Sedan åkte jag och pappa in till NK och jag köpte mig den rosa Barbour jackan jag visade förut =) När jag kom hem beställde jag en studentklänning till och därefter har jag skrivit på min projektrapport i 3h och köpt pizza. Nu ska jag chilla med datorn!
 
Haha så såg jag ut igår. Vi kom dock inte in då dom stängde insläppet för det var FÖR mycket folk...
galet var det kan man säga. Jag o Linda strosa lite i stan innan vi åkte hem sen igen (vi orkade inte gå någon annan stans efter att ha köat typ 45 min), 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela