blondehair.blogg.se

Gårdagens glitter

Publicerad 2013-03-23 17:32:25 i Allmänt,

Igår var det tjejmiddag och sedan utgång som gällde. Jag hade lovat mig själv att inte dricka så mycket, vilket jag heller inte gjorde (ett par xcider och två drinkar). Trots det vaknade jag upp med världens huvudvärk. Som krävde flera timmars stall och en snickers innan den släppte ;).
Nu har jag suttit och jobbat med min projektrapport i 2 timmar och ska göra mig något och äta innan jag ska redigera en film till fysiken.  Massa plugg helt enkelt. 
Ikväll är det middag hos våra grannar och imon ska jag springa funktionär på gymkhanatävling hela dagen. Trevligt trevligt!
 
Tänkte även visa er gårdagens shopping senare. Men såhär såg jag ut igår, med en blå/svart paljettklänning från Pernilla Wahlgrens kollektion. Ser dock sjukt blek ut på armar osv. Till det hade jag en Ralph Lauren väska och ett par Tommy Hilfiger klackar, och en Abercrombie jacka ute. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela