blondehair.blogg.se

Fina flickor röker inte

Publicerad 2013-03-05 20:55:48 i Allmänt,

Rökning.
 
När jag var liten (okej det härr låter som jag är 50) så rökte man inte när man var 12-13år. Då gick man lixsom i 5-6an. Idag ser man småungar som sitter och röker som ingenting. Då undrar man vart världen är påväg.
 
Jag har verkligen inte förstått varför man börjar röka.
* Det är sjukt äckligt (säger alla)!
* Det ser sjukt skabbigt och billigt ut!
* Dyrt. 50 spänn för ett paket. Röker man ett paket om dagen = 18 250kr om året. Det kan man göra mycket för.
* Rökning DÖDAR! Inte bara cancer utan massa lungsjukdomar osv.
 
Jag skulle aldrig stoppa en giftpinne i min mun. Neverever. 
Nu vet ni vart jag står i cigg-frågan, om ni nu undrade!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-05 23:38:41

Rökare luktar dessutom skit hela tiden.... Burrr!!! / kerstin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela