blondehair.blogg.se

Vilken klänning

Publicerad 2013-06-08 19:02:00 i Allmänt, Mode,

Jag vet inte om ni såg prinssesans beöllopsvigsel. Det gjorde jag iallafall och VILKEN KLÄNNING! Klänningen är designad av ingen mindre än italienaren Valentino. Klänningen var verkligen helt underbar. Spets i vitt såklart och ryggen var min klara favorit, lite djupare. Man såg verkligen hur perfekt handgjord den var/är. Detaljerna var fantastiska. Nu har jag verkligen överröst klänningen med många superlativ ord så att säga. Men det kan ha varit den finaste bröllopsklänningen jag sätt.

Här får ni några bilder som jag hittade på internet för er som missade. Sedan är ju Madde otroligt fin också såklart.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela