blondehair.blogg.se

Studenten 2013

Publicerad 2013-06-01 23:48:17 i Allmänt,

Igår var en otrolig dag, den var fantastiskt rolig men samtidigt sorgligt. En mycket känslosam dag helt enkelt. Tänkte berätta lite om dagen med bilder osv.
 
Dagen började emd champagne frukost med klassen hemma hos en klasskompis. Vi var där klockan sex och drack champagne och åt jordgubbar (och snittar). Såhär såg jag ur när jag traskade iväg (okej jag blev körd utav min pappa).
 
Efter det åkte vi in till Götaplatsen där vi fotades. Sedan hade vi 1,5h till lunchen så vi promenerde i stan och skrek haha. Halv 11 var det lärarlunch på resturang ett. Vilket var otroligt fint. Lärarna (och några elever) höll helt fantastiska tal. Man satt helt mållös. Åh vad man kommer sakna lärarna också kan jag medge med handen på hjärtat. Efter lunchen var det dags för partypaddan. Vi åkte från kungsport ner till operan där vi sprang ut.
 
  
Efter utspringet var det såklart dax för flaket.
Hem och snabbt byta klänning till det var daxs för mottagning.
 
  
Kvällen avslutade med ännu ett klänningsbyte och fest inne på Sticky. Var dock sjukt trött och med några shots blev det ju inte bättre så blev hämtad vid 2. Men det var sjukt skönt att komma hem.
 
Hade en helt FANTASTISK student! Underbara människor, underbart väder, supergod mat och superduper fina presenter. TACK så mycket all som gjorde denna dagen oförglömlig. 
 
 
Idag hade jag och Linda mottagning i stallet eftersom vi gick ju i samma klass. Vi båda hade med oss (okej våra mammor) resterna från gårdagens buffeer. Vilket resulterade i sjukt mycket god mat. Vi alla åt tills vi höll på att spricka haha. Jag och Linda fick även pengar och två blommor var. Vilket jag bara kan säga TACK till. Jag står verkligen i världens bästa stall med de mest underbaraste människorna som finns. 
 
Är så otroligt glad och nöjd efter dessa dagar och säger än en gång SUPERTACK till alla som varit med och gjort allt detta möjligt =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela