blondehair.blogg.se

Sams bal

Publicerad 2013-06-07 22:10:47 i Allmänt,

Just nu sitter jag inne på facebook och ser massa bilder på mina gamla klasskamrater på deras bal. I högstadiet gick jag nämligen på Samskolan, som är från dagis till 6an (lilla skolan) och 7an till 3an (stora skolan). Jag gick där i åk 7-9. Att jag inte gick kvar på Sam under gymnasiet har jag flera gånger ångrat då det var/är en väldigt väldigt bra skola. Nu såhär efter studenten är jag endå nöjd med att jag gick där jag gick, man Sam var såå bra också. Jag valde att inte fortsätta på gymnasiet för jag var väldigt skoltrött i nian, häst + massa plugg varje dag var krävande. 
 
Såhär såg jag iallafall ut på balen i nian. Klänningen är från Odd Molly och det var bara nåra månader innan det som jag började tycka om det märket faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela