blondehair.blogg.se

Jobb jobb jobb

Publicerad 2013-06-04 17:35:54 i Allmänt,

Har precis jobbat klart och sitter på bussen hem. Fick sätta upp mig på det jag ville jobba på i juni (hade inte räknat med något mer än idag) men har jag chansen så tar jag den alltid. Sen frågade de även om jag eventuellt kunde jobba en extra vecka i augusti. Visst visst, det betyder cashfloooow!! Men jag har även bestämt mycket ledigt, så varva jobb med ledigheter ska bli as gött, nu i juni jobbar jag inte så mycket (har inte fått det beviljat ännu utan bara lagt mina önskemål). Så detta blir nog kalas.

Ska hem o se på två inspelade program av Kim and kourtney nu. Mamma tar nämligen min lilla ponny idag, vilket är sjukt skönt!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela