blondehair.blogg.se

Glad ponny

Publicerad 2013-06-14 14:09:51 i Allmänt,

Idag börjades dagen med att jag och min bror åkte in till NKs sommarrea. Vi var där strax innan det öppnade viket behövdes. Jag köpte dock endast en rosa Gant skjorta, men det gjorde ju att jag har massa cash kvar. Ska gå dit i lugn och ro någon dag (antar imon med Linn? haha). Det fanns tyvärr inget i min brors storlek som han ville ha, så han fick bara agera snäll bror. 
 
När jag kom hem så var det bara att byta om och gå till stallet. Nobless skulle nämligen släppas ut tillsammans med de andra hästarna som gått på betet nu i några dagar. Nobless har ju varit skadad och gått i en liten ruta i 9 månader helt själv. Så kan säga att det var en glad ponny som fick vara med sina kompisar igen =)
 
Det är allt jag gjort hittils (+ ätit våfflor). Nu börjar snart Kim and Kourtney take NY. Är besatt av Kardshians haha älskar verkligen att se på den familjen.
När Nobless släpptes på betet förra året. Iår har inte insekterna varit lika jobbiga (tackar världen för Zokatil och tjära) så idag var min ponny naken haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela