blondehair.blogg.se

Glaaad

Publicerad 2013-06-07 21:04:06 i Allmänt,

Hejsansvejsan!
 
Veterinärsbesöket idag gick mycket bra. Hoven såg fin ut och både Björn (hovslagaren) och Lisa (min veterinär) var nöjda. Så vet ni vad.. nu får vi börja galoppera igen. Shit, första gången sen september (hon har tjuvgalopperat några gånger mot min vilja), excited! Dessutom tog besöket bara strax över timmen. Har aldrig varit där så kort tid, som längst (på ett endagarsbesök) har vi vart där 8h. Så det var en nöjd Malin, mamma, pudel och ponny som åkte hem efter besöket. 
 
Tänkte beställda hem ett bluslinne nu och eventuellt äta lite glass innan det är dags att ta tredje turen idag upp till klubben och hämta min bror. Kan nog listas på topp 10 sveriges snällaste systrar idag!
 
Mitt hjärta och jag för ett par år sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela