blondehair.blogg.se

Fullt upp

Publicerad 2013-06-11 22:18:11 i Allmänt,

Förlåt för dålig uppdatering, har inte hunnit/orkat uppdatera (varierat). Idag har jag iaf inte varit hemma många sekunder. Var i stallet tidigt och fixade allt och red ut. Tandläkaren var även där men hann inte stanna när hon undersökte min ponny. Men det brukar gå bra så är inte så orolig.
Hem snabbt o duscha sen in till samskolan o se på deras utspring, SÅ många som man kände igen, fick riktig nostalgi. Jag o Linn gick sedan på stan o åt och shoppade, mycket trevligt. Fick med mig ett ur snyggt halsband som jag visar bild på en annan gång. Sen skulle jag åka till Victorias studentmottagning, tror ni då inte det var strömavbrott så alla spårvagnar stod still? Suck haha. Fick iallafall gå dit och det var trevligt och mycket god mat.
När jag kom hem hamnade jag i soffan med värkande fötter, converse en hel gå dag är inget att rekommendera.

Nu ska jag sova haha. Godnatt så hörs vi imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela