blondehair.blogg.se

Tjörn

Publicerad 2013-07-04 18:18:33 i Allmänt,

Hejsan!
Egentligen skulle vi ju åkt upp till landet igår. Men istället åkte vi till stan, var på passpolisen, på en italiensk resturang samt på stan. Det var trevligt och mysigt. Sedan åkte jag o mamma till stallet där jag bl.a. red i ösregnet. 
Imorse åkte vi ut till stallet och red halva passet var i paddocken. Ponnyn var rätt så duktig så vart relativt nöjd. Sedan åkte vi upp till landet, som ligger på Tjörn som jag nämde tidigare i veckan. Jag och min bror spelade fotboll och kastade frisbee (hur det nu stavas) i några timmar och nu sitter vi framför tvn. Mina förädrar håller på med maten nu och grillen är tänd, muuums.
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela