blondehair.blogg.se

Sommar och skolefri

Publicerad 2013-07-10 21:38:27 i Allmänt,

Hej!
Igår jobbade jag först hela dagen. Åkte hem och åt. Mamma var snäll och tog Nobless. Sedan åkte jag hem till Linda. En tjej som heter Linnea var där från hudvårdsmärket Mary Kay och vi fick prova massa olika krämer. Vilket var kul och intressant. Jag tyckte dock att jag såg alldeles för glansig/fet ut i ansiktet aå köpte inget. Men ska träffa henne igen och testa andra krämer mer för min hudtyp. Ska även testa deras concealers och mascara när hon kommer tillbaka från semestern, kul. De hade en ansiktskräm som verkade väldigt bra också, ska se om jag hittar en rätt för min typ. Annars är jag ganska slarvig när det gäller min hud. Jag har väldig lättsam och bra hud (peppar peppar) kan ex. räkna alla mina finnar någonsin på mina två händer (troligtvis en hand) osv. Men nu när man börjar bli lite äldre borde man kanske bry sig lite mer om sin hud. Jag kan ju inte börja använda botox redan vid 25, det blir ju inte hållbart i såå många år ;)
 
Idag jobbade jag hela dagen. Mamma var som igår snäll och red Nobless, men imon ska hon ridas ut. Jag mötte upp Linn och Kevin på stan och tog en fika och snackade med dom, vilket var mycket trevligt. När jag kom hem åt jag lite tacos och sedan såg jag på Kardashian i 1,5h. Var dock duktig och tränade i varje paus. Tränade pilates, band och situps. Kände mig lite duktig iallafall. 
 
Nu ska jag skriva lite inlägg för kommande dagar. Kommer nog hinna uppdatera lite under veckan men inte överdrivet alls. I söndags var jag smart och skrev upp massa inläggs idéer på min mobil så ska ta och kolla in dem nu sedan ska jag duscha. 

Vi hörs, det vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela