blondehair.blogg.se

Smärta

Publicerad 2013-07-08 20:47:57 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag först och främst jobbat. Det flöt på bra och det var roliga sommarjobbare (som jag träffat många gånger tidigare) men inte visste skulle vara där idag. Så med trevliga medarbetare var dagen bra och det kommer följande veckor också bli. Jag pratar som jag aldrig vart där tidigare, har jobbat extra där i 4 år nu så  jag är den mest rutinerade extrajobbaren av alla hehe.
 
Mina blåsor på fötterna (som jag pratade om igår) gör fortfarande så fruktansvärt ont så det inte är sant. Jag fick rida utan stigbyglar idag eftersom jag inte kunde ha stöd på mina fötter. Tur att jag är krigare.. Fick också ofantliga magsmörtor i stallet men de har lugnat sig nu i vilket fall. 
 
Tänkte ta och skriva ett tidsinställt inlägg eller två till imon nu så bloggen inte står helt tom, så glöm inte att kika in här!
Förra sommaren 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela