blondehair.blogg.se

Provrummet.se

Publicerad 2013-07-30 15:30:00 i Allmänt,

Jag har tidigare rekomenderat denna hemsida för er och tänkte göra det igen. 
 
Provrummet.se är en hemsida som jag beställt från flera gånger. Deras grejer kommer på 2 dagar, om man beställer på eftermiddagen. Annars ska den komma dagen efter tror jag, men jag har bara beställt på eftermiddagen och de har alltid kommit två dagar efter. Jag har beställt alla mina plagg från Suzanne Nilsson (kolla i min shopping kategori, bl.a. klänningen som visades  i förmiddags) samt en klänning från Pernilla Wahlgrens kollektion. De har också en hel del rea vilket är bra och all frakt och retur är gratis. Desutom kommer kläderna i "silkespapper" med ett klistermärks hjärta som håller ihop det, då känns det så handgjort och med kärlek. 
 
HISS HISS HISS
www.provrummet.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela