blondehair.blogg.se

New in

Publicerad 2013-07-30 11:15:00 i Allmänt, Shopping,

Förra veckan kom denna klänningen på posten. Jag har en svart och älskar den så när det var 70% på denna så var jag tvungen att slå till. Klänningen är från designern Suzanne Nilsson som har fina kläder i bra prisklass. Bilden är jättedålig då den ser jättestor ut. Det är en grå klänning och till den får man ett band i samma färg. Jag använder dock till både denna och min svarta sådana klänning mina egna skärp då jag tycker det är mycket snyggare. Jag har använt min svarta och kommer använda denna som både "kjol" och klänning. Antingen har jag en tröja utan dragkedja på så blir det som en kjol, eller så har jag en kofta så man ser att det är en klänning. Då denna är grå så kommer den även funka mycket bra till hösten och vintern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela