blondehair.blogg.se

Min hotellkudde

Publicerad 2013-07-16 12:03:53 i Allmänt,

Några gånger tidigare har jag ju nämt min stora kudde. Det är en sk. "Hotellkudde". Jag fick den i födelsedagspresent men pappa köpte den via jobbet, jag har ingen aning vart man kan få tag på den annars. Men vissa sovbutiker bör ha den. Kudden är iallafall från Nordic Form och är hela 100cm x 70cm. Många har frågat mig hur jag kan sova med den eftersom den är så fruktansvärt stor. Men jag älskar den. Det tog några nätter att vänja sig vid den men sen så. Jag har problemet att vanliga små kuddar ställer sig på högkant och flyttar på sig när jag sover. Därför sover jag annars med tre vanliga små kuddar och dom flyttar ändå på sig. Denna stora kudde ligger helt still och samma position när jag vaknar på morgonen. Här ser ni hur stor kudden verkligen är jämfört med Molly, då får man en mer korrekt uppfattning hur stor den verkligen är.
 
 
 
Som ni ser älskar även Molly den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela