blondehair.blogg.se

Linn mys

Publicerad 2013-07-06 00:53:10 i Allmänt,

Hej!
Red ut förut på en trött ponny men det gick bra ändå. När jag kom hem bakade jag kakor med mamma till mormors kalas imon. När vi precis var klara så ringde Linn. Åkte och köpte godis och sedan vidare till henne där vi åt, pratade, promenerade och såg på sex and the city. Just nu ligger jag och lyssnar på metalltown. Sjukt vilket oljud dom gör, och de ska hålla på i två dagar till och då drar dom väl på ännu mer gissar jag. Nu ska jag försöka sova, imon (idag) är det upp tidigt för att hinna rida innan jag ska till min moster.

Hörs imon, tänkte be ngn ta lite fina outfit bilder imon med systemen sen har jag lite shopping att visa er oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela