blondehair.blogg.se

Ledsen

Publicerad 2013-07-16 21:11:05 i Allmänt,

Idag när jag började rida kändes Nobless ofräsch. Kort därefter blev hon halt. Dock satt en liten sten i ena hoven som fastnat när jag började rida eftersom hovarna kratsades innan passet. Men tog bort den o det  blev lite bättre ett tag. Sen återkom hältan. Orkar inte det här. Om det finns tid ska vi upp på fredag till veterinären. Vi skulle ändå åkt upp denna/nästa vecka då det gått det antalet veckor det skulle till vi var uppe sen sist (6 veckor). Hittar de inget nu är det risk/chans att vi ska åka till Helsingborg och röntga hoven då de har skiktröntgen vilket inte finns här. Ser allt fint ut får vi ta ut en kiropraktor eller liknande. Vi tänker göra allt för att vår
prinsessa ska bli bra, det är självklart. När jag släppte ut henne i hagen kom tårarna, jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att min prinsessa ska bli frisk.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela