blondehair.blogg.se

Lär ju ha träningsvärk imorgon.

Publicerad 2013-07-23 21:28:18 i Allmänt,

Hejsan!
Idag har jag jobbat fulltid som vanligt. När jag kom hem gjorde jag och min bror middag vilket bestod utav våfflor. Vi är riktiga mästerkockar... men de blev faktiskt sjukt goda och vi har massa smet kvar om vi är sugna på mer ;) Sedan åkte jag ut till stallet. Först hittade jag inte hästarna. Trodde dom var kidnappade helt seriöst (dock såg jag dom 10min tidigare men då gick jag in och mockade först). Men det visade sig att de hade öppnat upp yttligare en hage som man inte ser in i från de hagarna jag var i för det är träd/buskar. Våra hästar går nämligen på sommarbete men de går i 5 hagar som är öppna och kan alltså röra sig mellan alla 5 hagarna. En är helt sandad, en har lite gräs, två har mycket gräs (dock nerbetat nu) och den senaste som öppnades har maaasssor med gräs. När jag väl hittade Nobless så gick jag en promenad med henne. Imorgon kommer det upp ett inlägg hur det är med henne osv. och vad som gäller nu. 
När jag kom hem gjorde jag massa situps och andra magövningar vilket gör att jag kommer ha träningsvärk imorgon till 99%. Har redan börjat få en ömmande mage. Men känslan när det är så jobbigt så man skakar och man fortsätter till man nått sitt mål, outstanding!
Såg sedan på Kardashian, duschade och hamnade här.
 
Imorgon är det onsdag vilket är väldigt bra. 
1. Vid lunch har halva jobbveckan gått och på eftermiddagen 3/5 dagar.
2. Jag får köplunch imon, salladsburgare kan vara det bästa.
3. Jag får min lönespes (lönen kommer på torsdag) alltid kul att veta hur mycket man kan shoppa kommande månad...
4. En klänning jag beställde igår anläder troligtvis imorgon, tar alltid 2 dagar att komma från den sidan.
5. Det är Keeping up with the Kardashians 1,5h imorgon. Först 30min gammal säsong och sedan 1h ny säsong. 
6. Vädret ska vara bra och jag kan ta en härlig promenad med Nobless med gott samvete (annars vill jag helst att hon rids då hon är en ponny som måste röra på sig.
 
Med andra ord har jag en bra dag att se från emot och jag ska snart sova så jag är utvilad och pigg. Bloggen har tidsinställda inlägg som kommer upp så glöm inte att kika in här så hörs vi när jag kommer hem från jobbet och hästen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela