blondehair.blogg.se

Landet

Publicerad 2013-07-01 12:06:00 i Allmänt,

Just nu sitter jag på landet och ser på tv. Kom på att jag aldrig visat bilder på hur det ser ut. Jag fotade det i påskas men orkade aldrig lägga upp bilderna då. Det är iallafall ett ganska så stort hus. En källare/nedervåning med extra säng. Vanliga våningen med kök, vardagsrum och badrum. Sedan är det en övervåning med mitt rum (mini), min brors rum och mina föräldrars rum. Sedan finns det även ett loft med sängplats. Jag lägger inte upp bilder på allt för det blir så plottrigt utan bara de stora hela. Det ligger på ön Tjörn med havsutsikt.
Det är bara bilder innifrån för jag orkade inte fota utsidan då och idag har jag inte med mig min systemkamera. 
 
Mitt rum
 
Mina föräldrars rum
 
Min brors rum
 
Loftet.
 
Del av vardadsrummet
 
Matplats, med massa havsutsikt.
 
Badrummet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela