blondehair.blogg.se

Hos Torun

Publicerad 2013-07-12 20:15:00 i Allmänt,

Just nu är jag hos min vän Torun om allt gått som planerat. Ska träffa henne, hennes kille Adrian och Linn. Torun är annars och jobbar i Säffsen och Adrian i Smögen (nu över sommaren) men dom är hemma idag och då passar självklart jag och Linn på att träffa dom. Så många gånger vi ahr sagt att vi saknar dom, det var typ 3 veckor sedan vi såg dom sist, tok länge ju. Vårt "gäng" är dock inte komplett ikväll, Erik är nämligen i Nya Zeeland men kommer inte hem förrän i oktober så det är ett tag kvar så att säga. Hoppas kvällen blir trevlig, vilket den säkert blir. Vi ska först äta hos Torun sedan ut och ta något glas, blir dock inte så sent då jag ska upp tidigt tidigt imon..
 
Erik, Linn, Kris, jag, Adrian och Torun en kväll hemma hos Linn efter några glas vin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela