blondehair.blogg.se

Hiss

Publicerad 2013-07-11 15:15:00 i Allmänt,

När min mamma och min kompis fyllde år köpte jag bodybutter (och tvål till mamma) från The Bodyshop. De fick i doften blåbär och både min mamma, min kompis och min kompis kille tyckte den luktade gott. Jag köpte även bodybuttret med hallondoft till mig sjäöv och den doftar u n d e r b a r t. The Bodyshop har gudomliga bodybutter och jag tror aldrig jag har doftat någon av deras krämer som doftar illa. Alla doftar så gott och det största problemet man alltid har när man är där inne är vilken doft som är godast. Det finns verkligen alla olika smaker/dofter. Visst en burk kostar ord. pris 180kr typ vilket kan kännas segt att lägga på bodybutter, jag köpte mitt med hallon för halva priset nu när det var sommarrea men jag kommer garanterat köpa någon mer burk till hösten med mer höstdoft för ord. pris, helt klart värt det. Burken är även väldigt stor och räcker då ett tag.
Jag har även handkrämer från bodyshop och de är fantastiska, både bra och goda.

Så min hiss går till The Bodyshop och främst deras bodybutter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela