blondehair.blogg.se

Hemma

Publicerad 2013-07-14 22:42:28 i Allmänt,

Kom hem vid 5 förut. Då åkte jag ut till stallet och red dressyr på min prinsessa. När jag kom hem så var det omhoppning från dagens Grand Prix och eftersom vi bara var på arenan igår så hade jag ju inte sätt denna hoppningen. Tror ni inte Jens Fredricsson går ut sist och vinner. Som om jag o mamma hejjade från soffan. Underbart! Jag åt grillmat sen och slappade framför tvn. 

Gårdagen var kul igår på Falsterbo. Dock fick jag fruuuuuktansvärda buksmärtor (tredje dagen på denna veckan) så jag missade största delen av derbyt tyvärr :(. När jag stod i en toalettkö fick en kvinna bredvid panik, jag stod bara och skakade (märkte det inte ens själv) för jag hade så ont och var lite uttorkad för det var galet varmt där. Men hon var jättesnäll och hjälpte mig före alla för jag kunde knappt stå upp för det gjorde så ont. Ibland finns det verkligen snälla människor som man aldrig träffat tidigare. I slutet av derbyt blev det iallafall bättre och jag kunde se och ta kort så länge jag inte gjorde några snabba rörelser med kroppen. Efter det gick jag och mamma till vårt lilla B&B rum och bytte om sen gick vi ut och åt aaas god mat. 
Imorse åkte vi till det stora shoppingcentret Emporia i Malmö innan vi åkte hem. Googla på det så får ni se hur sjukt häftigt det ser ut. Våra grannar berättade om det så jag vart sjukt sugen på o besöka det. De hade allt från Gant och Lexington till Kappahl och Myrorna, så det fanns verkligen i alla prisklassar. Köpte dock endast ett linne inne på Hollister.
 
Jag och mamma hade iallafall en jättemysig helg, tack mamma! <3
 
Mer bilder kommer i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela