blondehair.blogg.se

Fullt upp

Publicerad 2013-07-07 21:48:14 i Allmänt,

Hej!
Igår trodde jag att jag fick upp ett inlägg när jag var hos min moster men det kom aldrig upp. Var i vilket fall hos min moster och firade min mormors 80års dag vilket blev väldigt lyckat.
Idag har jag ridit och sedan åkte jag in till stan och mötte upp Linn, vi åt lunch där Sofia jobbar, på ett tacos ställe och sedan kom några andra. Jag o Linn gick på stan sen (där en kille kom fram random o snacka med oss så det blir fika med honom om några dagar haha). Jag o Linn åkte hem till mig och åt och snacka. Vi gick förövrigt båda i Jeffrey klackar och jag har typ 5 blåsor på varje fot, aj! Hade iallafall en jättetrevlig dag idag vilket var kul och mysigt.

Jag hade som plan att lägga upp endel tidsinställda inlägg inför kommande vecka då jag jobbar varje vardag + häst + upptagen tis, ons, fre kväll och förhoppningsvis helgen oxå. Har massor att visa men ska lägga mig strax då jag ska upp tidigt imon och då orkar jag inte göra tidsinställda tyvärr.. Får hoppas att jag hinner lägga upp inlägg flera gånger per dag ändå. Men då vet ni om uppdateringen är dålig!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela