blondehair.blogg.se

Förberett

Publicerad 2013-07-11 22:06:10 i Allmänt,

Hej!
Under hela dagen jobbade jag, standard. Vi var dock tvungna att stanna till på morgonen. Oljelampan lös rött och det stod i bruksanvisningen att motorn skulle stängas av omedelbart. Sådan tur var så fanns biltema påvägen till jobbet. När jag kom hem åt jag färsk lax med romsås, sallad och potatis. Yummy yummy!
 
Jag gjorde små knäckebrödstårtor till Nobless eftersom hon fyllde 15år idag och vi sjung för henne i stallet. Mamma hade även köpt glass och bjöd dom i stallet eftersom det var "kalas" haha. Äkta hästnördar är vi verkligen. Jag red ut samtidigt som jag hade sjukt ont i magen men det gick ganska bra ändå. När jag hade duschat hemma så satte jag mig med bloggen. Eftersom jag kommer ha fullt upp i helgen har jag gjort tidsinställda inlägg som säger vart jag befinner mig bland annat och massa annat kul. Har fixat två till imon och på lördag och ett till på söndag. Men troligtvis kommer jag kunna uppdatera med mobilen under helgen och uppdatera med lite info och bilder. Ser sjukt mycket fram emot imorgon och helgen iallafall. 
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela