blondehair.blogg.se

Eriksberg

Publicerad 2013-07-27 08:56:57 i Allmänt,

Igår jobbade jag först hela dagen. Men det gick jättefort, kändes som jag var där 2h typ, har aldrig gått så fort ngonsin typ. En stund efter jag och min bror kom hem kom även mamma och pappa hem som varit på landet hela veckan. Eftersom det var så fint väder åkte vi ner till Eriksberg och satte oss vid vattnet och åt sushi. Det var jättemysigt, tills i slutet då jag fick så galet ont i magen igen att jag knappt kunde stå. Då åkte vi hem.. 
 
Idag var planen först att ta en photoshoot med Nobless men då det ösregnar, åskar och blåser supermycket ute nu så vi får vänta med det. Ikväll ska vi gå ut och äta i stan och sedan ska jag träffa Linn som jag inte träffat på 1,5 vecka :o Tror vi gör det över en drink inne i stan. 

Nu i helgen har jag inte så jättemycket planer. Vill fota Nobless lite, sedan ska jag sy upp en klänning från Rabens Saloner som är på tok för lång. Jag måste även köpa lite galgar och sånt, mina klädutrymmen börjar bli för små. Kan dock bero på att jag köper nya kläder iprincip varje vecka. Har även en ny klänning att visa er också (haha).. 
 
Här kommer lite bilder från gårdagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela