blondehair.blogg.se

Bra dag

Publicerad 2013-07-24 21:56:16 i Allmänt,

Igår såg jag ju fram emot denna dag. Och den har varit bra. Det flöt på bra på jobbet, min klänning och lönespec kom och båda var bra. Åkte ut och promenerade Nobless en sväng och sedan åkte jag hem och gjorde lite situps och andra magövningar innan jag hoppade in i duschen. Jag o min bror gjorde snabbt morgondagens lunch (köttbullar och pasta) innan det var daxs för Kardashian. Nu har jag precis ätit middag vilket bestod utav två våfflor och sitter och kollar på dam-matchen och hoppas verkligen att Sverige vinner.
Glöm inte kika in imon igen, flera tidsinställda inlägg ligger och väntar på att få visas.
 
Vi hörs imon!
               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela