blondehair.blogg.se

Blogglista gjord 20/7

Publicerad 2013-07-22 12:53:00 i Allmänt,

Ditt namn? Malin
Födelseår? 1994
Hur lång är du? 183 cm
Spelar du något instrument?
 Nej, spelat piano innan.
Är du hungrig? Inte särskilt faktiskt.
Vart befinner du dig just nu? Hemma.
Biter du på naglarna? Ibland..
Vad är du bra på? Vara klantig.. 
Har du några husdjur? Hund och häst (om häst gills som husdjur).
Är du singel? Japp
Vad vill du ha just nu? Primeboots. 
Ditt mål i livet? Jag vill ha ett bra och roligt liv, med en fin familj. 
Har du någon vän du känt i 10 år? Aa.
Har du körkort? Ja :)
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning.
Pepsi eller Coca cola? Cola, dock dricker jag typ aldrig läsk.
McDonald’s el. Burger King? Donken.
Sjunger du? Oja, dock låter det fruktansvärt. 
Vad har du för skostorlek? 40-41.
Vill du gifta dig? Ja, såklart.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland.
Din hårfärg och frisyr? Långt blont. 
Skorna du hade på dig idag? Converse och stallskor.
Grönan eller Liseberg? Liseberg, dock inte varit på grönan, men jag menar götet vs sthlm.
Vad sover du i? En säng.. 
Kläder du hade på dig idag? Klänning + Juicy tröja samt Whitaker byxor och tshirt. 
Favoritfärg på kläder? Rosa, vitt och beiget.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vill ha en blus jag nog köper imon (söndag), ett par raplay jeans och några odd molly plagg. Lite från Ralph Lauren och Victoria Secret också om man nu får önska. 
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Några tusenlappar, beror lite på vad jag har för inkomst just den månaden.
Tatueringar du har? No.
Piercingar du har? Öronen. 
Har du glasögon? Yes, min syn är inget att skryta med. 
Hur ser din plånbok ut? Stor svart från Guess med lite mönster. 
Din perfekta Pizza? Sålänge degen är god, ingen ost är på och det finns skinka så går det ner. Men inga skumma saker på som oliver och sånt heller.  
Favoritårstid? Jag brukar säga sommar, men uppskattar typ alla årstider. Hästmässigt - sommar, klädmässigt - höst, mysighet - vinter och känsla - vår. 
Favoritmat och dryck? Grillat eller lax tror jag. Hemmagjord tajmat är också gott. Vatten eller alkohol (beroende på tillfälle).  
Favoritdjur? Häst och hund. 
Favoritparfym? Juciys "Viva La Juicy" samt Dolce Gabbanas "The One".
Vad köpte du senast? Ett linne från Hollister. 
Hur mycket pengar har du? Så jag klarar mig. 
Hur svarar du i telefonen? "Hej" typ.. 
Vem ringde du senast? Mamma. 
Sov du ensam inatt? Faktiskt inte.
Vem sov du senast hos? Linn. 
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov. 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt här framför tvn med datorn som nu..
Det sista du sa högt? Jag ångra mig, du kan ta all choklad. 
Det senaste någon sa till dig? Okej..
Vad har du druckit idag? Vatten och några klunkar saft.
Vad var det senaste du åt? Tvu rutor choklad. 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit. 
Vad är det för väder hos dig nu? Kväll, mulet.
Godaste glassmaken? Jordgubb eller vanilj. Helst av allt isglass dock.
Sover du tungt? Ibland, oftast tror jag allt. 
Drömmer du mardrömmar? Inte jätteofta.
Favoritklädsel? Prydligt, en snygg blus och ett par jeans eller klänning/kjol. 
Vad ser du om du tittar till höger? En stor lampa. 
Vad ska du göra härnäst? Äta jordgubbar och se kalrt på hästhoppningen som rullar framför mig eller sova. 
Humör just nu? Trött.
Favoritgodis? Choklad och gelatingodis. 
Sommarplaner? Jobba, festa, rida, shoppa och umgås med vänner och familj. 
Hur många kuddar sover du med? En stoor (100x70cm) eller tre normalstora. 
Morgon eller nattmänniska? Inget haha, morgontrött och lägger mig tidigt. 
Har du dåligt morgonhumör? Ganska. Morgonen kan förstöras lätt..
Är du kittlig? Jaaa, det kan man milt sagt säga. 
Snarkar du? Nepp. 
Stjärntecken? Fisk.
Stökigt el välstädat? Välstädat alla gånger.  
Längtar du mest efter just nu? Till min ponny är frisk. 
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Vet inte..
Vad väntar dig om 10 år? Eget företag, walk in closet, man och flera barn. 
Vad luktar det just nu? Känner bara min andedräkt, som smakar vitlök..
Saknar du någon nu? Jaa.
Snus eller cigaretter? Inget, verkligen inget. 
Vill du ha barn, hur många? Lätt, minst tre. 
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, systemet here I come..
Är du snäll? Jaa det skulle jag säga.
Är du blyg? Inte mot dom som känner mig. Lite tyst mot andra ibland. Men har rätt lätt för att prata. 
Tycker du att du har fin dialekt? Inte min röst, men göteborgska är ju änna gött. 
Syskon och deras ålder? Bror, 17 (18 i sptember).
Tycker folk du är snygg? Haha, vissa.
Har du använt någon hårprodukt idag? Ja, schampo, balsam och hårinpackning. Orkade dock inte ta olja sen.
Har du bråkat med någon idag? Tjaffsat med min bror. 
Vad har du för planer till helgen? Imon ska jag in till stan och shoppa, antagligen med min bror. På kvällen ska jag promenera med Linda. 
Är du sugen på något nu? Neps.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nej, havet är mer tillgängligt. 
En film? Är något som jag oftast inte orkar se. 
Vem får en kram? Den som ber snällt.
Brukar du läsa horoskop? Inte så ofta.
Sängstorlek? 120cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela