blondehair.blogg.se

5 lite summa saker ..

Publicerad 2013-07-29 15:36:00 i Allmänt,

Här kommer 5, halvt lite skumma saker om mitt utseende. Eller saker ni kanske inte noterat iallafall.
 
1. Jag har två små ärr i min panna. Ena är från när jag ramla i vår trappa som liten och det andra är från närr min bror putta in mig i en dörrpost när vi var små.
 
2. Jag har väldigt korta och knubbiga tummar. Mina lillfingrar är även kortare än standard.
 
3. Jag har ett födelsemärke på benet som sitter väldigt bra. Det är nämligen i perfekt höjd, om jag har en klänning som går dit så vet jag att den inte är för kort. Ett par centimeter högre upp än födelsemärket kan kläder vara, annars är det för kort.
 
4. Mina tänder är konstiga. Jag saknar flera tänder vilket har lätt till att jag har mjölktänder kvar som troligtvis kommer sitta hela livet. Jag har även två tänder som är sjukt små som små huggtänder och mina framtänder är väldigt stora. Därför avskyr jag att le med mina tänder, för dom är så fula och ojämna. 
 
5. Mina ben är väldigt långa. Eftersom jag även är 183cm lång och dom är långa naturligt är dom väldigt långa. Men med klackar är dom to die for haha.
 
Mina fula tänder och jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela