blondehair.blogg.se

Igår

Publicerad 2013-01-27 10:25:33 i Allmänt, Outfits,

Igår vart jag först hemma hos min kompis på lite förkrök. Vi tog det dock rätt lugnt där, men det var mkt trevligt. Sedan åkte vi till Parken för gratis 3-rätters, dock fick vi bara 2-rätters? haha. Jaja... det var gott iaf o gratis så det var väldigt bra :) Det var dock extreeemt kallt där, skojjar inte? Eftersom jag är lättfrusen som det är så blev jag sjukt kall och trött. Så när de andra sulle dra vidare vid midnatt åkte jag hem och värmde mig i min säng haha. Värt idag känner jag. 

Såhär såg jag iaf ut:
 
 
 
Kavaj - Mammas, från HM tror jag
Linne - Abercrombie
Örhängen och armband - Marc Jacobs
Kuvert väska - Ralph Lauren
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-01-27 17:41:03

Så himla fin!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela