blondehair.blogg.se

10 saker ni kanske inte visste om mig

Publicerad 2013-01-21 21:23:00 i Allmänt,

* Jag har varit laktosintolerant sen jag var typ 11 år, den börjar dock att växa bort.
 
* Jag gråter väldigt lätt till filmer.
 
* Jag har ett väldigt bra liv, men jag glömmer bort det ibland tyvärr och uppskattar inte alltid det jag har.
 
* Jag fryser fruktansvärt lätt. När jag var liten och var på stranden låg jag alltid insvept i ett tjockt täcke.
 
* Jag har aldrig skalat en banan.
 
* Jag har komplex för mina händer.
 
* Jag vill åka till USA igen, jättejätte mycket.
 
* Jag vill ha 3 barn i framtiden, helst trillingar/ tvillingar + 1. Jag vill gärna ha alla barn innan jag fyller 30 år, men inte innan jag fyller 25.
 
* Jag hade aldrig klarat ett liv utan hästar.
 
* Just nu ser jag på Top Model Sverige.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela