blondehair.blogg.se

Top model

Publicerad 2013-02-16 11:30:12 i Allmänt,

Ligger och degar i soffan framför top model austalia (lär mig aldrig att stava det landet..). Mår bättre idag, lite illamående och huvudvärk men inte alls så som det var igår. Har heller inte spytt sen igår eftermiddag + att jag sov hela natten oavbrutet :) Vägde mig också och insåg att jag gått ner 2 kg på 1 dag haha. Som om jag behövde det direkt.. ;)
 
Mamma är nu ute i stallet och fixar Nobless. Är så sugen var ju inte i stallet igår heller. Kom på att jag aldrig varit magsjuk innan sålänge jag haft Nobless och jag har snart ägt henne i 4 år, för har aldrig varit borta från henne 2 dagar på raken när jag varit hemma för när jag bara haft feber har jag alltid ridit henne endå ;) 
 
Sjukt tävlingssugen, bilden är från 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela