blondehair.blogg.se

Lördagsmys

Publicerad 2013-02-09 21:21:29 i Allmänt,

Var ju och firade min kompis, Torun, igår. Trevligt trevligt. Sen åkte jag och Linn och mötte upp vår kompis Nadine och tog en drink och pratade. Sedan åkte jag hem till Linn och såg på GossipGirl, pratade och sov. Imorse var jag sjukt trött. Mina föräldrar hämtade upp mig vid tolv och då åkte vi och åt och shoppade. Dock hittade ingen ngt typ, köpte lite björn borg trosor och ett annat par. 
Eftersom mina föräldrar tog hästen imorse (min första stallfria dag på flera månader sedan). Åkte hem och chillade och pluggade. Nu har jag sett (ser) på Melodifestivalen. Skit att Pernilla Wahlgren åkte ut, gillar änna henne.
 
Nu ska jag väl beställa ett par skor (wiiie) och kanske gå ut med hunden. Det snöar förfullt så ni kanske får en snö shoot imon, om min fotograf (mamma) vill fota mig och mitt hjärta <3
 
Vi hörs, det vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela