blondehair.blogg.se

Lista

Publicerad 2013-02-02 10:05:47 i Allmänt,

Hur ser en helt vanlig dag ut för dig?
Under skoldagarna är det skola och hästen. Brukar även slinka in i stan och ta en fika någon dag.

Vilket är det största bekymret i ditt liv för tillfället?
Framtiden, vet vad jag vill göra. Bara det löser sig så..

Vad för slags musik lyssnar du på?
Rix FM. Jag lyssnar på det mesta, bara inte hiphop.

Vilken är din senaste lästa bok?
Beowulf läste jag i skolan..

Vad saknar du mest från barndomen?
Sommrarna var så sjukt varma och julen mkt snö. Man bara lekte.

Hur ser ditt rum ut?
Beige med gröna detaljer. Klädstång med kläder och massa shoppingkassar haha.

Vad skulle du vilja ha?
Kläder, väskor och skor. En MJ väska och VS underkläder hels just nu.  

Vad köpte du senast?
En pälskrage..

Vad ser du fram emot?
Balen och främst studenten!! :)

Vad gör dig riktigt lycklig?
Min ponny <3

Vilket är favoritplagget i garderoben just nu?
Svårt, gillar bl.a. mina klassika tröjor från Gant, och min nya A & F klänning. 

Vilken affär shoppar du oftast ifrån?
NK..

Vilken är din favoritlåt just nu?
Uncover med Zara Larsson

Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"Blir inget :)"

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En väska och ett par skor. 

Vilken är din favoritfilm?
Gillar en med Julia Roberts, vet dock inte vad den heter. 

Vilka ställen har du praoat på?
Olika stall, en 4h gård och i en hästaffär. Haha vilken bonde jag låter som.

Nämn ett bra minne:
Min 17 års dag, fick fina presenter och sen tävlade jag vilket oxå gick bra.

Nämn en bra artist:
Zara Larsson

Nämn ett bra band:
SHM

Vad irriterar du dig på?
Idioter...

Vad ska du göra efter det här?
Ska äta frukost.. förhoppningsvis amerikanska pannkakor. Tror mamma skulle göra det så ska gå ner och kolla.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela