blondehair.blogg.se

Lång lista

Publicerad 2013-02-10 19:19:13 i Allmänt,

1. Tre namn jag lyssnar till: Malin haha.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att mitt hår är långt haha.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mina händer och tänder.

4. Detta är jag rädd för: Döden, att blli svårt sjuk.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Glädje, min häst och en filt.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga så det låter bra, äta smör och dyka.

7. Detta tycker jag om att göra: Vara i stallet.

8. Detta vill jag göra just nu: Shoppa..

9. Bästa känslan: När man är ledig, solen skiner och man har inga skolarbeten att göra. 

10. Värsta känslan: När jag har ätit något jag inte tål, ajj på min mage...

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Lättsam!

12. Är jag kär just nu? Nope

13. Jag vill gifta mig: Yesbox

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa till New York, äga en storhäst, prata grym engelska, ha minst 3 barn.

15. Min käraste ägodel: Min häst och min macbook.

16. Något jag vill ha i present: En Marc By Marc Jacobs väska.

17. Detta har jag på mig just nu: Juicy Couture byxor samt en Abercrombie tröja.

18. Favoritkläder: Snygga blusar. Klänningar och kjolar nu till våren och på partyyyn.

19. Favorit djur: Häst.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Schlager, har även börjat gilla house.

21. Favoritlåt just nu: Uncover samt Power of Love

22. Roligaste ämne i skolan: Projekt och svenska

23. Tråkigaste ämne i skolan: Kemi

24. En bok jag gillar: Egoboost av blondinbella.

25. En film jag älskar: Är ingen film/bok människa

26. Favorit tv-program? Top Model.

27. Favoritdoft: Juicy Coutures parfym.

28. Detta äter jag gärna: Kött och klyftpotatis.

29. Dricker helst: Vatten.

30. Favoritgodis: Choklad och gelatingodis (haha)

31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA.

32. Färg på mina ögon: Blå.

33. Min längd: 183cm

34. Jag tror på: Gud.

35. Jag spelar: Iphone spel.

36. Person jag beundrar: Blondinbella.

37. Så här bor jag: I en villa.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Kanske ngn, inte så insatt..

39. Det här tänder mig: Positiva och lättsama peroner.

40. Det här gör mig avtänd: Killar som tror sig.

41. Favoritfärg: Rosa till vardags och blått i stallet.

42. Favoritcitat: What doesn´t kill you makes you stronger.

43. En hemlighet jag vet: Om jag berättar en av mina hemligheter så är det ju ingen hemlighet.

44. Bästa present jag fått: Har fått två systemkamror (pajjade min första) som jag gillar/gillat väldigt mkt.

45. Senast köpta skiva: Köper inga skivor.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min kroppsform.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina händer och tänder som tidigare sagt.

48. Udda förmåga/egenskap: Det är ju ingen egenskap direkt men jag är en fet klant. 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En pudel, bli bortskämd och tvättad =)

50. Vad lyssnar du på just nu? Sporten på tvn.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit i stallet och pluggat.

52. Var är dina föräldrar födda? Göteborg och Småland.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Pages.

4. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte... jensens?

55. När badade du i en pool senast? En riktig kakel pool var det 2011 när jag var i Spanien(?) annars var det väl i somras hos en granne antar jag.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp.

57. Hur många barn vill du ha? minst 3.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hiphop

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jao

60. Vad har du för TV-kanaler? Jättemånga..

61. Har du åkt moped någon gång? Japp

62. Har du busringt någon gång? Ja!

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag har flygit paraglyding, fallskärm efter båt typ. Vill gärna hoppa bungyjump.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA.

66. Har du en egen trädgård? Yes, 2 faktiskt (vi har ju 2 hus).

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Svampbob Fyrkant.

68. Kan du alla orden i nationalsången? Det tror jag.

69. Badkar eller duschkabin? Vi har bara duschkabin nu (hade oxå badkar när jag var liten) men dusch är skönt.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ego?

71. Favoritpizza? Hawaii utan ost.

72. Chips eller popcorn? Popcorn.

73. Vilken färg på läppstift använder du? Hudfärgat/rosa.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha näää.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nepp :(

76. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mina föräldrar igår. Jag åt bakad potatis med kyckling.

78. Favoritchoklad? Marabou schweizernöt

79. När röstade du senast? Aldrig röstat, vart minderårig innan.

80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras?.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja

82. Är du bra på matlagning? Duger i krig.

83. Klarar du att tanka själv? Har aldrig gjort det... och jag har körkort..

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på? Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej,inte uniform.

87. Vad var det senaste du handlade? Trosor igår + att jag beställde ett par skor igår

88. Har du kräkts offentligt? Nja.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Både och.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jadå.

91. Har du ringt något betalnummer? Jaa.

92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Några år sedan, har vart hos min läkare, vårdcentral och hos röntgen många gånger det senaste året. Men inte på ett sjukhus tror jag.

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej..

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget.

96. Vad har du i din väska? Plånbok, neccessär, nycklar, pennor, solglasögon.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Har inget sånt.

98. Vad är du tacksam för idag: Att jag har så snälla föräldrar.

99. Var hittade du den här listan: På min kompis blogg, hon ville att jag skulle göra den ;)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:  Ingen hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela