blondehair.blogg.se

Bra och effektiv dag

Publicerad 2013-02-18 20:02:59 i Allmänt,

Denna vecka har vi fokusvecka i skolan. Det innebära att man typ har frittarbete hela veckan och får jobba med det man ligger efter i. Eftersom inte jag ligger efter i något, kan jag fokusera på det som jag har framför mig istället och prestera högtpå det. Scooore. Oftast brukar jag hata dessa veckor men idag fick jag plötsligt någon gnista som tändes (kan vart för jag såg tre resultat som var MVG på alla..) så denna vecka ska jag verkligen lägga manken i och utnyttja.

Sedan red jag min ponny en timma i ösregn, barbacka. Blöt var jag men nöjd :)
 
Nu är det familjen annorlunda och sen top model!
 
Molly härom dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela