blondehair.blogg.se

Uppsagd prenumeration

Publicerad 2013-12-17 20:11:41 i Allmänt,

Skrev ju för några månader sedan att jag började prenumerera på Glossybox. Idag fick jag hem min andra box och sa faktiskt även upp det. Kändes som det var "skitsaker" man fick hem. Från varumärken man aldrig hört talas om etc. Första boxen innehöll det bilden nedan visar (ej min bild): ansiktskräm, ansiktsmask, mascara, svart ögonskugga samt torrschampo.  
Dagens box var dock lite bättre: Vinrött nagellack (passar min juloutfit), yttligare en kräm, Elizabeth Arden kapslar,  en mascara aktig grej som ska ge ögonfransarna mer volym samt lösögonfransar.
 
Jag känner dock att det är roligare och mer värt att lägga pengar på mer kvalitetsgrejer som är mer anpassade för just mig. Krämerna kommer jag nog dock att använda och det var kul att testat Glossybox. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela