blondehair.blogg.se

Stressigt trots lov

Publicerad 2013-12-22 12:31:28 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis kommit ur duschen. Var i stallet i morse och red på min lilla ren (satte på henne jul-renhorn för er som inte fattade det). Kom hem och har precis duschat. Ska sminka mig lite och hoppa i några kläder och sedan åka in till stan. Ska luncha och byta julklapp med Andreas samt byta julklapp och prata lite med Linn. Måste även förbi Twist & Tango och köpa min nyårskjol. Klockan 16 kommer hela släkten typ från pappas sida och ska fira farmors födelsedag. Mina 5 kusiner på pappas sida kommer vilket ska bli jättekul. En av dem har jag inte träffat sen förra julen och då bodde hon i Köpenhamn men denna terminen har hon flyttat till Österrike och pluggar konst även där. Ska bli kul att höra hur det är med henne (och alla andra såklart).
 
Hörs sen!
 
Bild från i höstas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela