blondehair.blogg.se

Stallbilder

Publicerad 2013-12-08 19:21:17 i Allmänt,

Hej!
Efter förra inlägget blev det visst stallet direkt, mamma tyckte det var bättre. Men då det ösregnade ute och ponnyn var dyblöt blev det tyvärr inga bilder på henne. Men då jag ändå hade tagit med kameran till stallet tog mamma några bilder på mig vid foderloftet. När jag kom hem pluggade och sedan bakade vi pepparkakor. Nu har vi precis ätit middag och haft "familjeråd". Vi ska ju till USA nästa sommar och vi håller på att planera lite destinationer.. är så galet taggad och det ska bli superkul verkligen. Har ju bara vart i staterna en gång innan (LA) och nu ska vi bl.a. dit igen men också lite andra delar av USA. Jag kommer att skriva mer när det helt är bokat vilka ställen vi ska till, men shopping, fina bilder och sevärdheter kommer det bli gott om kan jag lova. 
Nu ska jag se på julkalendern, dagens avsnitt.
Hörs!
Höhö..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela