blondehair.blogg.se

Regn över Göteborg

Publicerad 2013-12-14 16:29:01 i Allmänt,

Hej!
Dagen började att jag var tvungen att åka upp till skolan och göras om en dugga. Det var så himla surt sist jag gjorde den. Det är fyra delar och sist fick jag vg (det högsta man kan få) på tre delar och 1 poäng från g på den sista delen. Då fick jag ett u.. om jag hade fårr ett poäng till hade slutbetyget blivit vg. Jag fattar inte hur det kan skilja ett poäng från det högsta betyget till underkänt?! Efter det åkte jag in till stan och mötte upp Linn. Vi lunchade och gick på stan i flera timmar. Vi köpte lite julklappar och jag köpte även en svart enkel tubkjol på Åhlens. Det som dock var mindre mysigt var att det ösregnade konstant så nu när jag nyss kom hem så hopapde jag i en juciymjukis och satte mig i soffan med Molly. 
 
Mamma var snäll och tog Nobless idag vilket var väldigt skönt. Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt, jobbar dock mellan 18-20 men det kan jag ju göra från soffläge så det är bra. Imorgon ska jag plugga, rida och upp till GFRK. Linda och Annie ska hoppa pay & jump så tänkte åka upp och titta och fota. Om jag hinner ska jag även julbaka samt börja göra julkort/juletiketter. Jag tänkte även försöka fixa lite inlägg hit till bloggen, både till denna helgen och till den kommande veckan.
 
Hörs!
Härlig galoppbild, från 2011 tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela