blondehair.blogg.se

Pluggpaus

Publicerad 2013-12-19 13:58:39 i Allmänt,

Hej!
Just nu unnar jag mig en 10 minuters paus från mitt tenta pluggande. Orkar verkligen inte tenta på lördag, sååå segt. Men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det. Efter tentan på lördag tänker jag iallafall åka in till stan och shoppa och sedan tänker jag inte plugga förrän efter julafton, taggad. Jag började dagen med uteritt på min lilla ponny. Det ösregnade men hon uppförde sig ändå bra och var mjuk och fin. Det är härligt när man kan avsluta när hon kan ha så djup och avslappnad form så huvudet nästan är i marken samtidigt som hon inte är tung för fem öre, skönt när passen slutar så.
I eftermiddag ska jag ha julmys tänkte jag och slå in alla julklappar jag har köpt osv, tycker det är så mysigt. Är hästfri fredag och lördag då min medryttare tar henne, skönt då jag kan plugga till max med andra ord.. Imorgon kommer jag nog dock åka ut på kvällen och pynta boxen med glitter osv. Har inte hunnit det iår än och på lördag lär jag vara trött och matt och på söndag har jag ont om tid då vi ska ha kalas för farmor hos oss och jag måste in till stan och byta lite julklappar med ett par kompisar samt rida på morgonen. Det är ju tråkigt om jag pyntar boxen den 23e, någon måtta får det vara. Lite feelings måste ju Nobless också få ;)
 
Nu ska jag återgå till tenta plugget, -.-
 
Sommarlov och ledighet, vill vara ledig nuuu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela