blondehair.blogg.se

Morotsstavar

Publicerad 2013-12-12 21:07:21 i Allmänt,

Just nu sitter jag och Molly i soffan och äter morotsstavar och ser på Lyxfällan - hur gick det sen. Dagen har bjudit på dubbla föreläsningar, lite mer plugg och ridning. Det är helt sjukt att Nobless fick den domen som hon fick i september, nu går hon nämligen som en klocka. Det var så kul, mamma ringde kliniken igår ang. en faktura och så sa hon "juste förresten Nobless lever och mår jättebra". Min veterinär var inte där men mamma pratade med klinikchefen (som haft henne några gånger) och han blev minst sagt chockad haha. 
 
Imorgon är det redan Lucia. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Jag kommer iallafall börja dagen med dubbla gästföreläsningar (på förmiddagen). Sedan åker jag direkt till stallet. Efter det hem och duscha och sen hem till en familjevän på Lussefika. Vi blir nog 10-15pers och vissa var det länge sen man såg så det ska bli kul. Hon ska göra sina fantastiska pannkaksbollar. Minns inte vad det heter men det smakar som pannkakor (nej jag tål dom inte men jag äter dem ändå) och är i bollform, lite större än en pingisboll. De doppar man sedan i florsocker och jordgubbssylt, jag dör så gott det är. Tror det är något danskt för hon vi ska hem till kommer från Danmark.
 
Nu ska jag kolla på lite klackskor och bloggar, sedan ska jag måla mina naglar innan det är dags att sova. Kanske fixar ett tidsinställt inlägg till imorgon.
 
Hörs!
 
2011 tror jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela