blondehair.blogg.se

Julrim

Publicerad 2013-12-23 12:23:04 i Allmänt,

Hej!
Morgonen har bestått av jobb. Jag och kunderna har suttit och skrivit julrim med varandra typ, sjukt kul. Hade tänkt och rimma på några av mina julklappar iår då jag tycker det är jättekul. Sa till kunderna vad min bror skulle få då jag vet att han inte kollar in chatten så då fick jag faktiskt ett as bra rim till han, superduper. Idag ska ponnyn motioneras och även hagarna mockas, samt skriva julrim. Så det är dagens planer, lagom ansträngande. Ska även se till så pappa köper bingolotter till ikväll, vi brukar alltid spela på deras uppesittarkväll (ända gången det är okej att stödja konkurrenter!) men nu tyckte mina föräldrar att vi inte skulle göra det iår. Bullshit, det måste göras!
Igår köpte jag även nyårskjolen jag ska ha, ha ju fortfarande inte visat min kappa jag köpte för typ en månad sedan och lite andra saker. Så det är det första jag tänkte göra nu innan jag äter lunch, att fota det. Så det kommer komma upp nu under dagen med lite flyt. 
 
Hörs sen!
Klänningen jag hade på nyår förra året, blå med paljetter från Pernilla Wahlgrens kollektion. Min kroppsform luras dock på bilden eftersom det är mörkt bakom mig så ser jag "större" ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela