blondehair.blogg.se

Julkorts pyssel på ingång

Publicerad 2013-12-16 17:00:33 i Allmänt,

Hej!
Har varit ledig från skolan idag, vilket resulterade att jag åkte ut till stallet tidigt. Red ett pass i paddocken vilket faktiskt gick väldigt bra trots att det blåste en del. Hon är så pigg och rida nu vilket är väldigt kul, galoppen är extra härligt, verkligen. Just nu rider jag oftat ca 45 minuter. Förr red jag alltid en timma typ men nu för tiden brukar det räcka med 45 minuter. Brukar alltid avsluta när hon går som en klocka, tycker det är onödigt att harva runt i paddocken när hon redan går bra. Gillar att avsluta när jag är på topp så att säga.
När jag kom hem från stallet lekte jag lite med Molly, dushade och gjorde mat innan jag satte mig och började plugga. Nu, strax innan halv 5 var jag klar med det för dagen och skall därför sätta mig och göra julkort nu. Riktigt, riktigt mysigt om jag får säga det själv. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela