blondehair.blogg.se

Jul på Liseberg

Publicerad 2013-12-07 19:26:35 i Allmänt,

Hej!
Dagen började med jobb i tre timmar. Efter det gick hela familjen på en julmarknad som ligger ca 20 min gångavstånd från oss. Köpte mig lite polkagrisar, mums. Hem och dricka varm oboy med grädde innan jag bytte om och åkte till stallet. Red barbacka på mitt ulltäcke med massa kläder, mys. Dessutom var Nobless väldigt duktig. Hem och duscha och sen plugga och äta middag och nu sitter jag på vagnen mot Liseberg. Har inte ens hunnit se julkalendern (12min) idag, då snackar vi fullt schema. 
Igår var jag iallafall hos Linn vilket var väldigt trevligt. Morgondagen bjuder på jobb, ridning och plugg. Lite julpyssel och nya foton om jag har tur.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela