blondehair.blogg.se

Jobbar

Publicerad 2013-12-28 10:46:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu jobbar jag, vilket går bra. Gårdagskvällen började med middag hos Torun. Sedan drog jag, Linn, Niklas och mötte upp Hanna och drog till Excet. Jag o Hanna åkte hem kl 2 efter att ha rockat schlagergolvet några timmar. Gårdagskvällen var alltså väldigt kul och lyckad. Det var dock jobbigare att masa sig upp ur sängen imorse när klockan ringde. Men ligger ju och jobbar (med OB) från sängen så jag dör inte direkt. Tog även lite bilder igår innan jag åkte, men de kommer komma upp sen. Jag har inte hunnit ladda över dom till datorn ännu. Detta inlägget har nämligen tagit över en timma att skriva med tanke på att jag jobbar.
 
När passet är slut ska jag åka upp till landet med mina föräldrar. Även åka till en butik och köpa en väldigt fin grej, men det kommer jag att lägga upp imorgon typ.
 
Hörs sen!
Sommar på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela