blondehair.blogg.se

It´s Kardashian, it´s fashion

Publicerad 2013-12-18 09:57:00 i Allmänt, Mode,

 
Något jag tycker kan göra en hel outfit är accessoarer och detaljer. Det kan vara en väska, solglasögon eller en hatt osv. Det kan verkligen lyfta en hel outfit. Jag älskar mitt skärp från Legend exempelvis som jag tycker lyfter upp en vad jag än har på mig. Innan har jag tyckt det varit "onödigt" att lägga pengar på sådana saker då jag tyckt det var själva kläderna som är poängen men jag har insett att en snygg accessoar kan lyfta även den mest tråkiga outfiten. Smink kan också lyfta outfiten, måla läpparna eller sota ögonen lite extra etc. (vad du nu trivs i). En god parfym är även a och o. 
 
Som vanligt tycker jag att Kardashian systrarna gör detta genialiskt och du kan se dom ikväll på 11an kl 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela