blondehair.blogg.se

"Hon är ond rakt igenom"

Publicerad 2013-12-01 12:38:09 i Allmänt,

Hej!
Gårdagen började med jobb. Sedan städade jag mitt rum och delar av övervåningen innan jag åkte ut till stallet för att rida ut. Slutade med att min ponny stegrade, bockade och snurrade runt.. Min brors kommentar var att "hon är ond rakt igenom" haha. Men det var riktigt längesen hon gjorde så. Hon brukar göra så några gånger per vinter och det är för att hon typ har överskottsenergi och så brister det för henne. Igår brast det när Inger galopperade förbi en bit längre bort med Tessa. När jag kom hem vilade jag lite innan jag åt middag och vid åtta tiden kom Linn och Adrian förbi och då hoppade vi in i min bil och så körde jag upp till Tjörn till vår kompis Erik. Han åker till Schweiz på tisdag så vi ville säga hejdå. Eriks Tjörnkompisar har jag träffat några gånger och dom är så sköna. Körde hem vid strax efter midnatt och kom hem vid halv 2. 

Började dagen med jobb och det är i princip det jag hunnit hitills. Det var dock dubbelbokning idag igen på mitt pass, både igår och idag fick jag dock behålla mina pass men sker det nästa helg så lär jag få släppa passen. Så segt med dubbelbokningar, alla är ju inställda på att jobba och få lön liksom. Under tiden jag jobbade så såg jag på advetsfirandet från Buråskyrkan. Det är en kyrka jag har varit i många gånger och mina farbror och hans familj är aktiva där. Så såg både min ena kusin i kören och min farbror och hans fru. Moviestars hehe. Nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag innan jag ska äta lunch och åka till stallet. Måste även plugga lite idag.
 
Hörs sen!
2009 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela